דפי זהב (Zap Group)

פרויקט רחב היקף שבמסגרתו אופיינו תבניות ורכיבים גנריים הכוללים פונקציונליות וLayout לפלטפורמות השונות: Mobile, Tablet ו-Desktop, בדומה למוצרים המובילים את התחום בעולם כמו Wix, WordPress, Joomla ו-Drupal.

הגדרת סוגי הלקוחות
המשתמשים הישירים של מערכת בניית האתרים

הבנת הצרכים של הלקוחות של דפי זהב בהתאם לסיווג המקצועי של העסק שלהם. מצד אחד, הלקוח שמשלם כסף במקרה זה הוא בעל העסק שמשתמש בפלטפורמה. מצד שני, הערך שהלקוח (אותו בעל עסק) יקבל נמדד בהתאם לכמות הפניות שהוא מקבל מהאתר שלו. לכן עלינו להכיר את המניעים שמובילים את הלקוחות של הלקוח שלנו אליו.

ניתוח פרסונות משתמשי קצה
הלקוח של הלקוח

כל עסק וסוגי המשתמש שלו. הממשקים תוכננו לייצר ערך מקסימלי למשתמש קצה, שהוא בעצם הלקוח של דפי זהב, תוך התאמת החוויה לפלטפורמת השימוש.
לדוגמה: כשביקשנו לתכנן את ממשק הMobile עבור מוסכים, חקרנו איך המשתמש צפוי להגיע אל אתר המוסך. ברוב המקרים זה לא יקרה דרך גוגל, פייסבוק או שאר צינורות השיווק המקובלים, אלא דרך אנשי הקשר של הטלפון…

הגדרת רכיבי ליבה
הקונספט האפיוני

עבור כל סוג של עסק, הגדרנו מה התהליך העיקרי שאנחנו רוצים שמשתמשי הקצה יבצעו, וכנגזרת של תהליך זה, אופי הענף וההיכרות עם משתמשי הקצה, החלטנו איזה פלטפורמה תהיה זו שתהווה את הDNA של חווית המשתמש.

אפיון גרסה עיקרית
Mobile, Tablet או Desktop

בשלב זה אנחנו מממשים את הידע המחקרי לכדי אבטיפוס אפייוני שמציג את הFlow והUI של תהליכי הליבה, בפלטפורמה שהוגדרה כעיקרית.

עיצוב הממשקים
תבניות, רכיבים ומודולים גנריים

התוצר הסופי כלל אפיון ויזואלי ופונקציונלי של מספר גרסאות לתבניות עבור כל אחת מהפלטפורמות.
בית העסק יכול לבחור תבנית ורכיבים בהתאם לצרכיו המיוחדים, ה-FLOW וה-UI שעוצב יהווה את הבסיס עליו יוכל להטמיע עיצוב שמותאם ל-Look&Feel של העסק שלו.