עיצוב מבוסס מחקר

עיצוב ממשק משתמש (UI)

אתרים ואפליקציות מבוססי Web משרתים יעד עסקי או אסטרטגי. מאחורי כל פיקסל במסך צריכה להיות חשיבה והסבר, כיצד האלמנט הספציפי, בצורה ובמיקום בו הוא מעוצב, משרתים את היעדים של העסקי ומעניקים ערך למשתמשים בממשק.

הממשק הוא החוליה המקשרת בין אדם לתוכנה, ול "שיחה" מסוג זה יש קודים ומחוות בדיוק כמו בדיאלוג בין אנשים, כאשר ההבדל המשמעותי ביותר היא שכלפי תוכנה אנשים נוטים להיות יותר חסרי סבלנות ותזזיתיים.

אנחנו מבינים היטב את השפה הזאת, המדע שמאחורי הממשק, וכיצד להוליך את המשתמש במסלול שהגדרנו לו – אם זה ב-Flow של מסך מסויים, אם זה ע"י אינטראקציות שונות, ואם בFlow עומק של אחד ממשפכי ההמרה.

השיחה שאנחנו מנהלים עם המשתמש בד"כ מתמשכת יותר מאינטראקציה אחת, ועל גבי יותר מפלטפורמה אחת. הקשר עם המשתמש מתחיל כבר בפעם הראשונה שהוא נחשף לעסק שלך, לא משנה אם זה במדיה אונליין או אופליין, וממשיך עמוק לתוך שירות הלקוחות. הממשק חייב לשרת את המסלול האופפטימלי מבחינתך, באופן שיהיה טבעי ואינטואיטיבי מבחינתו.

משתמשים יעשו את המאמץ המינימלי להבין את הממשק, או בעצם ישתדלו שלא לעשות שום מאמץ כשאפשר.הדרך היחידה לגרום למשתמשים לזוז כפי שאנחנו רוצים היא להבין את המניעים האמיתיים שלהם, ולספק עבורם ערכים המצדיקים את המאמץ שאנחנו דורשים מהם. למשל, אם אנחנו צריכים שהמשתמש שלנו ימלא טופס. אנחנו צריכים להתייחס לכל שדה ממש כפי שאנחנו מתייחסים לכל קמפיין מבוסס המרות שלנו – אנחנו הרי מבקשים מהמשתמש שלנו להשקיע מאמץ במילוי שדות, לעיתים לחשוב על התשובות מעבר ל"שם" או כתובת "מייל", ויתרה מזאת, הוא אמור לחשוף פרטים אישיים. 

לנגד עיננו צריך לעמוד ה"מחיר" שאנחנו דורשים מהמשתמש, ולשלם לו "במזומן ומראש" עד כמה שניתן. איך עושים את זה, זאת המומחיות שלנו.

 עיצוב רספונסיבי

ידוע שבמקרים רבים מחצית מהטראפיק שמגיע אלינו מגיע ממכשירי סמארטפון, וכשמדובר על מרכיב משמעותי של תנועה מפייסבוק למשל, זה אפילו גובר. עיצוב למסך קטן זה לא "לעצב את האתר בקטן" – מדובר בסיטואציה שונה לחלוטין. מחקרים מראים ששעות השימוש שלנו במחשבי דסקטופ ולפטופים, נע סביב שעות העבודה (9-18) למשכים ארוכים, בעוד מכשירי סמארטפון מלווים את המשתמש מהרגע שהוא מתעורר ועד הרגע שהוא הולך לישון. יחד עם זאת, השימוש שלו יהיה למשכים קצרים של 2-3 דקות בד"כ, הרבה פעמים במקביל למסך אחר שהוא בוהה בו (כמו למשל טלוויזיה). טאבלטים זה כבר עולם בידורי יותר, במשכים בינוניים, בסביבות חברתיות יותר. כמובןשכל מקרה לגופו, וזה משתנה בהתאם לתוכנה \ אפליקציה, אבל ברור שמכיוון שאופי וסביבת שימוש שונה, המניעים של המשתמש והערכים שצריך לספק לו משתנים.

אנחנו מבינים היטב את היתרונות כמו גם החסרונות של כל פלטפורמה, במטרה לייצר שיחה רציפה ונכונה עם המשתמש, כך שהחוויה שתשאר לו אחרי מפגש איתנו היא חיובית, לא משנה באיזה פלטפורמה. בנוסף, כמעט תמיד אנחנו יכולים לאתר מודלים עסקיים ייחודיים שיכולים להצטרף לארסנל העסק, כתוצאה מעיצוב לפלטפורמה חדשה.

שורה תחתונה – עיצוב יפה זה עיצוב שמשיג את המטרות שלו.

ספרו לנו על המטרות שלכם.

  • http://simplyux.co.il/wp-content/uploads/2014/08/icon-settings.png

    השירותים שלנו

    • אפיון חווית משתמש (UX)
    • אנליטיקס ושיפור יחסי המרה
    • מיתוג: לוגו, קופירייטינג וקריאייטיב
    • עיצוב ממשק משתמש (UI)
    • פיתוח אתרי מסחר ואפליקציות

    הדרך הטובה ביותר להבין מה אנו עושים היא לבקר בסיפור המקרה או לפנות אלינו במייל לקבלת פרטים נוספים:

    contact@simplyux.co.il

  • http://simplyux.co.il/wp-content/uploads/2014/08/-------------------.png

    הידעת?

    השלב הראשון בפיתוח מערכת או שירות מבוסס תוכנה הוא אפיון אסטרטגי.

    איך אנחנו יודעים?
    ניסיון של עשרות פרויקטים לימד אותנו 2 עובדות שכל יזם ומנהל פרויקט חייבים לדעת:

    בממוצע:

    עלות פיתוח

    פי 3 בפרויקטים ללא אפיון אסטרטגי.

    עלות גיוס לקוח
    פי 7 בפרויקטים ללא אפיון אסטרטגי.

    לסיכום:

    אין תחליף לחווית משתמש מבוססת מחקר