חלקיקי שנייה של תשומת לב – זו ההזדמנות והאתגר לחדור לתודעה של קהל היעד שלנו, ולייצר שם אנרגיה מסוימת שאמורה לעורר ולהתעורר כאשר העסק, המוצר או השירות שלנו עולה.
המצפן שלנו בתהליך המיתוג הוא החזון העסקי, הלקוחות האסטרטגיים, מי משתמש במוצרים והשירותים של העסק, ואיזה מסר ייחודי וזכיר עלינו להעביר אליהם. תוצרי התהליך חייבים לשקף את המודל העסקי, ערוצי השיווק, עולם התוכן, הטרמינולוגיה הנכונה, באופן הטבעי בו הם צפויים לבוא לידי ביטוי במהלך הפעילות העסקית.
התהליך
מיתוג מילולי: עסק צריך לדעת להגדיר את עצמו באופן פשוט ועקבי, קודם כל לעצמו, ואחר כך לעולם. אם זה הגדרה עצמית, מניפסט או חזון, העסק צריך לבודד לשורות בודדות את המסרים המרכזיים שלו ב"איך הוא הופך את העולם לטוב יותר".
מיתוג ויזואלי: לוגו הינו ה-DNA הוויזואלי של המותג, אשר אמור לשקף את המהות, התדמית, והייחודיות של המוצר, כמו גם את קו העיצוב הכללי, הקונספט, הLook & Feel, פלטת הצבעים ושאר מרכיבי השפה החזותית.
לפני הגשת התוצרים, מתנהל תהליך פנימי בו מוצג הלוגו לקבוצות מיקוד מתוך קהל היעד על מנת לדייק את המסרים ודרך העברתם.
התוצרים האפשריים: הגדרה עצמית, שם העסק, שורת הגדרה, לוגו, סלוגן