מיתוג: לוגו, קופירייטינג וקריאייטיב

חלקיקי שנייה של תשומת לב – זו ההזדמנות והאתגר לחדור לתודעה של קהל היעד שלנו, ולייצר שם אנרגיה מסוימת שאמורה לעורר ולהתעורר כאשר העסק, המוצר או השירות שלנו עולה.

המצפן שלנו בתהליך המיתוג הוא החזון העסקי, הלקוחות האסטרטגיים, מי משתמש במוצרים והשירותים של העסק, ואיזה מסר ייחודי וזכיר עלינו להעביר אליהם. תוצרי התהליך חייבים לשקף את המודל העסקי, ערוצי השיווק, עולם התוכן, הטרמינולוגיה הנכונה, באופן הטבעי בו הם צפויים לבוא לידי ביטוי במהלך הפעילות העסקית.
התהליך

מיתוג מילולי: עסק צריך לדעת להגדיר את עצמו באופן פשוט ועקבי, קודם כל לעצמו, ואחר כך לעולם. אם זה הגדרה עצמית, מניפסט או חזון, העסק צריך לבודד לשורות בודדות את המסרים המרכזיים שלו ב"איך הוא הופך את העולם לטוב יותר".

מיתוג ויזואלי: לוגו הינו ה-DNA הוויזואלי של המותג, אשר אמור לשקף את המהות, התדמית, והייחודיות של המוצר, כמו גם את קו העיצוב הכללי, הקונספט, הLook & Feel, פלטת הצבעים ושאר מרכיבי השפה החזותית.

לפני הגשת התוצרים, מתנהל תהליך פנימי בו מוצג הלוגו לקבוצות מיקוד מתוך קהל היעד על מנת לדייק את המסרים ודרך העברתם.

התוצרים האפשריים: הגדרה עצמית, שם העסק, שורת הגדרה, לוגו, סלוגן

  • http://simplyux.co.il/wp-content/uploads/2014/08/icon-settings.png

    השירותים שלנו

    • אפיון חווית משתמש (UX)
    • אנליטיקס ושיפור יחסי המרה
    • מיתוג: לוגו, קופירייטינג וקריאייטיב
    • עיצוב ממשק משתמש (UI)
    • פיתוח אתרי מסחר ואפליקציות

    הדרך הטובה ביותר להבין מה אנו עושים היא לבקר בסיפור המקרה או לפנות אלינו במייל לקבלת פרטים נוספים:

    contact@simplyux.co.il

  • http://simplyux.co.il/wp-content/uploads/2014/08/-------------------.png

    הידעת?

    השלב הראשון בפיתוח מערכת או שירות מבוסס תוכנה הוא אפיון אסטרטגי.

    איך אנחנו יודעים?
    ניסיון של עשרות פרויקטים לימד אותנו 2 עובדות שכל יזם ומנהל פרויקט חייבים לדעת:

    בממוצע:

    עלות פיתוח

    פי 3 בפרויקטים ללא אפיון אסטרטגי.

    עלות גיוס לקוח
    פי 7 בפרויקטים ללא אפיון אסטרטגי.

    לסיכום:

    אין תחליף לחווית משתמש מבוססת מחקר